آنباکسینگ مه ساز امنیتی فورگ

مه ساز امنیتی فورگ

 

مه ساز امنیتی فورگ یک سیستم کاملا موثر در زمینه تامین امنیت و پیشگیری از سرقت های مسلحانه و خشن محسوب می شود . عملکرد دستگاه مه ساز به این صورت است که در زمان سرقت با ایجاد یک مه متراکم و غلیظ با سرعت بسیار بالا در کمتر از ۵ ثانیه یک محیط برابر با ۱۵۰ متر مکعب را غیر قابل دیدن می نماید و دید سارق را به کمتر از ۳۰ سانتی متر می رساند و از شما و اموالتان محافظت می نماید .

در این شرایط سارق که زمان و سرعت در سرقت را یک موضوع مهم می داند، دیگر نمی تواند عملکردی داشته باشد و مجبور به ترک محل می شود.

مه ساز امنیتی فورگ

۱۰ دلیل استفاده از سیستمهای امنیتی مه ساز

1-حفاظت فوری

دستگاه مه ساز فورگ یک محیط ۱۵۰ متر مکعب را در عرض ۵ ثانیه با مه غلیظ و متراکم پر میکند و مانع از دیدسارق میشود ، پس سارقان راهی به جز ترک محل شما و فرار ندارند!

2-موثر بودن

راهکارهای امنیتی زیادی از جمله دوربین مداربسته ، سیستم دزدگیر و نرده های محافظ برای حفاظت از اموال شما وجود دارد ، اما موثرترین و غیر قابل نفوذترین راهکار ، دستگاه مه ساز می باشد.

3-بی ضرر

با توجه به استفاده از فرمولاستون گیاهی و بهداشتی ، مه تولید شده توسط دستگاه مه ساز فورگ ، هیچ اثر زیانباری در محیط و بر لباس و اثاثیه شما به جا نمی گذارد و برای انسان و حیوانات کاملا بی ضرر است.

4-سرمایه گذاری صحیح و عالی

مه ساز امنیتی فورگ یک سرمایه گذاری کاملا مقرون به صرفه است که بازدهی سریع و واقعی دارد ، هزینه ی تهیه ی این دستگاه کاملا پایین است و نسبت به محافظتی که از جان و مال شما میکند ، قیمتی بسیار ارزنده دارد.

5-رضایت تمامی کاربران

مه ساز امنیتی فورگ ، مشتریان راضی زیادی دارد ، از صاحبین طلافروشی ، صرافی ها ، صاحب خانه ها و شرکتها و انبار های نگهداری کالا ، همگی محافظت جان و مال خود را به این دستگاه که یک محافظ واقعی برای آنهاست ، سپرده اند!

6-دور نگه داشتن مزاحمان

دستگاه مه ساز امنیتی فوگ بدون کوچکترین درگیری و یا اسیب رساندن به مزاحمان ، آنها را تا یک ساعت از محل شما دور نگه میدارد و این زمان کافی برای حضور پلیس و پرسنل امنیتی به محل شما را فراهم می کند.

7-آرامش خاطر واقعی

پس از نصب یک سیستم مه ساز امنیتی فورگ ، این آرامش خاطر برای شما ایجاد می گردد که در صورت وقوع هرگونه سرقت یا مزاحمت به کسب و کار یا منزل شما، به سرعت و کاملا موثر افراد را فراری و عملیات آنها را بدون درگیری ناموفق می کند.

8-طراحی زیبا و منحصر به فرد

با توجه به ظاهر زیبا و متفاوت دستگاه مه ساز فورگ با تمامی سیستمهای امنیتی ، هیچ سارقی توانایی تشخیص این دستگاه را نداشته و در برنامه و عملیات خود حضور چنین دستگاه قدرتمندی را پیش بینی نمی کند ، همچنین این دستگاه قدرتمند و زیبا میتواند در پشت دیوار شما مخفی شود.

9-نصب سریع و کنترل آسان

علی رغم تکنولوژی های پیشرفته ، سازندگان و مهندسین طراح مه ساز امنیتی فورگ تمام تلاش خود را انجام داده اند تا توسط اپراتور ها در حداقل بازه ی زمانی ( 30 دقیقه ) نصب و راه اندازی گردد ، همچنین برنامه ی هوشمند و کاملا ساده ی آن ، امکان یادگیری صحیح و بهره برداری از تمام امکانات آن را به شما می دهد.

10-قابلیتهای منحصر به فرد

دستگاه مه ساز امنیتی فورگ ، علاوه بر آنکه با پاشش مه غلیظ عملیات سرقت را ناموفق میسازد ، به دلیل طراحی برد هوشمند آن ، تمامی امکانات یک دزدگیر اماکن یعنی صدای آلارم و همچنین تماس به مخاطبین از پیش تعیین شده ی شما ، به همراه کنترل سایر دستگاههای برقی مثل کرکره برقی ، گاو صندوق و .. را دارد.

 

رایان دیدگستر نماینده انحصاری مه ساز امنیتی فورگ در شهر رشت می باشد و شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با این مجموعه در ارتباط باشید.

مقالاتـ مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

اطلاعات تماس

خیابان نامجو، نبش کوچه جعفری
33367434
33265361-2
09128938739