مه ساز امنیتی فورگ

محافظت از جان و مال در یک ثانیه قبل از وقوع به روش جدید بدون ضرر

تخفیف ویژه نوروز 1403

دستبند نجات را فعال کنید!

مه ساز امنیتی چیست؟

مه ساز امنیتی یک سیستم کاملا موثر در زمینه تامین امنیت و پیشگیری از سرقت های مسلحانه و خشن محسوب می شود . عملکرد دستگاه مه ساز به این صورت است که در زمان سرقت با ایجاد یک مه متراکم و غلیظ با سرعت بسیار بالا در کمتر از ۵ ثانیه یک محیط برابر با ۱۵۰ متر مکعب را غیر قابل دیدن می نماید و دید سارق را به کمتر از 3۰ سانتی متر می رساند و از شما و اموالتان محافظت می نماید .

در این شرایط سارق که زمان و سرعت در سرقت را یک موضوع مهم می داند، دیگر نمی تواند عملکردی داشته باشد و مجبور به ترک محل می شود.

مه ساز امنیتی فورگ
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران

343،415 

فقره سرقت

در سال 1395

1،400،000 

فقره سرقت

در سال قبل
نکته قابل توجه و جالب اینکه

%68 از این سرقت ها مربوط به پول نقد، طلا و جواهر بوده است.
این افزایش 4 برابری ارتباط معنا داری با رشد نرخ تورم را دارد.

نکته قابل توجه و جالب اینکه

%68 از این سرقت ها مربوط به پول نقد، طلا و جواهر بوده است.
این افزایش 4 برابری ارتباط معنا داری با رشد نرخ تورم را دارد.

برنامه شما برای محافظت از جان و مالتان چیست؟

طبق گزارش پلیس آگاهی ، نمونه های خارجی دستگاههای مه ساز امنیتی در ایران توانسته اند طی ۵ سال اخیر، بیش از ۵۰ سرقت مسلحانه که می توانست منجر به از بین رفتن جان و مال انسانی بیگناه شود را خنثی کنند.

مقایسه مه ساز امنیتی فورگ با دوربین مداربسته و دزدگیر

دوربین دزدگیر
مه ساز فورگ
مقایسه
دوربین مداربسته دام
مه ساز فورگ
مقایسه
دوربین مداربسته دام
مه ساز فورگ
مقایسه
دزدگیر اماکن
Service 24 Hours
مه ساز فورگ
مقایسه
دزدگیر اماکن
چــرا فـــورگ؟
تست رایگان
0 روز

برای اطلاع از نحوه کارکرد دستگاه این امکان برای شما فراهم است که مه ساز فورگ را بدون هیچگونه پرداختی به مدت 7 روز، در محیط شما نصب و راه اندازی گردد.

مرجوعی بدون قید و شرط
0 ماه گارانتی

درصورت هرگونه نارضایتی از خرید محصول تا 3 ماه بدون هیچگونه پرسش و پاسخی دستگاه را عودت و تمام وجه خود را دریافت نمایید.

یا تعویض با دستگاه آکبند
0 ساعت گارانتی

در صورت اعلام مشکل، تا 48 ساعت مشکل شما برطرف میگردد و در صورت عدم رفع خرابی، بصروت کاملا رایگان دستگاه شما با دستگاه آکبند تعویض خواهد شد.

گارانتی طلایی و خدمات
0 سال

با توجه به ساخت تمامی قطعات در ایران و عدم وابستگی به واردات، محصولات فورگ تا 10 سال گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش با انجام سرویس دوره ای هر 18 ماه یکبار را دارد.

10
دلیل که بایستی برای محافظت از خود و اموالتان از مه ساز امنیتی استفاده کنید

حفاظت فوری

0

دستگاه مه ساز فورگ یک محیط ۱۵۰ متر مکعب را در عرض ۵ ثانیه با مه غلیظ و متراکم پر میکند و مانع از دیدسارق میشود ، پس سارقان راهی به جز ترک محل شما و فرار ندارند!

موثر بودن

0

راهکارهای امنیتی زیادی از جمله دوربین مداربسته ، سیستم دزدگیر و نرده های محافظ برای حفاظت از اموال شما وجود دارد ، اما موثرترین و غیر قابل نفوذترین راهکار ، دستگاه مه ساز می باشد.

بی ضرر

0

با توجه به استفاده از فرمولاستون گیاهی و بهداشتی ، مه تولید شده توسط دستگاه مه ساز فورگ ، هیچ اثر زیانباری در محیط و بر لباس و اثاثیه شما به جا نمی گذارد و برای انسان و حیوانات کاملا بی ضرر است.

آرامش واقعی

0

پس از نصب یک سیستم مه ساز امنیتی فورگ ، این آرامش خاطر برای شما ایجاد می گردد که در صورت وقوع هرگونه سرقت یا مزاحمت به کسب و کار یا منزل شما، به سرعت و کاملا موثر افراد را فراری و عملیات آنها را بدون درگیری ناموفق می کند.

رضایت کاربران

0

مه ساز امنیتی فورگ ، مشتریان راضی زیادی دارد ، از صاحبین طلافروشی ، صرافی ها ، صاحب خانه ها و شرکتها و انبار های نگهداری کالا ، همگی محافظت جان و مال خود را به این دستگاه که یک محافظ واقعی برای آنهاست ، سپرده اند!

دوری مزاحمان

0

دستگاه مه ساز امنیتی فوگ بدون کوچکترین درگیری و یا اسیب رساندن به مزاحمان ، آنها را تا یک ساعت از محل شما دور نگه میدارد و این زمان کافی برای حضور پلیس و پرسنل امنیتی به محل شما را فراهم می کند.

سرمایه گذاری صحیح

0

مه ساز امنیتی فورگ یک سرمایه گذاری کاملا مقرون به صرفه است که بازدهی سریع و واقعی دارد ، هزینه ی تهیه ی این دستگاه کاملا پایین است و نسبت به محافظتی که از جان و مال شما میکند ، قیمتی بسیار ارزنده دارد.

طراحی زیبا و منحصر به فرد

0

با توجه به ظاهر زیبا و متفاوت دستگاه مه ساز فورگ با تمامی سیستمهای امنیتی ، هیچ سارقی توانایی تشخیص این دستگاه را نداشته و در برنامه و عملیات خود حضور چنین دستگاه قدرتمندی را پیش بینی نمی کند ، همچنین این دستگاه قدرتمند و زیبا میتواند در پشت دیوار شما مخفی شود.

نصب سریع و کنترل آسان

0

علی رغم تکنولوژی های پیشرفته ، سازندگان و مهندسین طراح مه ساز امنیتی فورگ تمام تلاش خود را انجام داده اند تا توسط اپراتور ها در حداقل بازه ی زمانی ( 30 دقیقه ) نصب و راه اندازی گردد ، همچنین برنامه ی هوشمند و کاملا ساده ی آن ، امکان یادگیری صحیح و بهره برداری از تمام امکانات آن را به شما می دهد.

قابلیتهای منحصر به فرد

0

دستگاه مه ساز امنیتی فورگ ، علاوه بر آنکه با پاشش مه غلیظ عملیات سرقت را ناموفق میسازد ، به دلیل طراحی برد هوشمند آن ، تمامی امکانات یک دزدگیر اماکن یعنی صدای آلارم و همچنین تماس به مخاطبین از پیش تعیین شده ی شما ، به همراه کنترل سایر دستگاههای برقی مثل کرکره برقی ، گاو صندوق و .. را دارد.

رایان دیدگستر

رایان دیدگستر به عنوان نماینده انحصاری شرکت ایمن آرا تولید کننده مه ساز امنیتی فورگ در استان گیلان شهر رشت بوده و همکاری خود را جهت نصب و راه اندازی سیستم مه ساز امنیتی فورگ و همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش این دستگاه اعلام میدارد.

تمامیه افراد و مجوعه هایی که در این خصوص نیاز به اطلاعات بیشتری دارند می توانند با ما در ارتباط باشند. 

دریافت مشاوره مه ساز امنیتی فورگ

در صورتیکه علاقمند هستید تا تست دستگاه مه ساز امنیتی فورگ را بصورت حضوری ملاحظه فرمایید و یا اطلاعات بیشتری در مورد این محصول دریافت نمایید، فرم زیر را تکمیل نمایید. کارشناسان ما پس از دریافت اطلاعات، با شما تماس خواهند گرفت.

اطلاعات درخواست کننده(Required)
لطفا پیشوند، نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
شماره همراه خود را بصورت کامل واردنمایید.
یک ایمیل معتبر وارد نمایید.
لطفا طریقه آشنایی خود با مجموعه رایان دیدگستر را وارد نمایید.

مه ساز امنیتی فورگ

مه ساز امنیتی

مه ساز